เกี่ยวกับคอร์ส
Basic concepts of tourist behavior, the purchase decision-making process, factors influencing the purchase decision- making, internal and external factors, market segmentation and typologies of tourists by demography, geography, economic, social, cultural, psychology, behavior, analysis of characteristic and behavior in each segment or type of tourist, marketing and trend in tourist behavior. Definition and principles of cross-cultural communication, concepts of communication and culture, changes of cultures effecting personal and social perception, attitude, and value from different cultural backgrounds, and reforming of cultural and communication processes for good relationship and understanding of cross-cultural people and societies
เนื้อหาของคอร์ส
หัวข้อที่ 2 – ความรู้เบื้องต้นเกี่ยวกับการสื่อสาร (เปิด)
-
Topic 2 – Pre-test ความรู้เบื้องต้นเกี่ยวกับการสื่อสาร
-
Topic 2 – ความรู้เบื้องต้นเกี่ยวกับการสื่อสาร
06:43 -
Topic 2 – ความหมายของการสื่อสารและกระบวนการสื่อสาร
12:59 -
Topic 2 – องค์ประกอบพื้นฐานของการสื่อสาร
14:56 -
Topic 2 – การส่งสารที่ดีคืออะไร
02:58 -
Topic 2 – ตัวอย่างเกี่ยวกับช่องว่างในการสื่อสาร
08:48 -
Topic 2 – คุณลักษณะของการสื่อสาร
09:25 -
Topic 2 – การสื่อสารข้ามวัฒนธรรม
17:14 -
Topic 2 – บทสรุป
09:20 -
Topic 2 – Post-test ความรู้เบื้องต้นเกี่ยวกับการสื่อสาร
หัวข้อที่ 3 – การรับรู้กับการสื่อสารข้ามวัฒนธรรม (เปิด)
หัวข้อที่ 4 – ทัศนคติกับการสื่อสารข้ามวัฒนธรรม (เปิด)
หัวข้อที่ 5 – วัจนะและอวัจนะภาษาในการสื่อสารข้ามวัฒนธรรม (เปิด)
หัวข้อที่ 6 – มิติทางวัฒนธรรมกับการสื่อสารข้ามวัฒนธรรม (เปิด)
หัวข้อที่ 7 – ความรู้เบื้องต้นเกี่ยวพฤติกรรมนักท่องเที่ยว (เปิด)
หัวข้อที่ 8 – แรงจูงใจและประเภทของนักท่องเที่ยว (เปิด)
หัวข้อที่ 9 – ประสบการณ์ของนักท่องเที่ยว (เปิด)
หัวข้อที่ 10 – แนวโน้มการท่องเที่ยวในอนาคต ( ปิด )
Assignment
Hold
การจัดอันดับและรีวิวของผู้เรียน
ยังไม่มีรีวิว