(Thai Section) BS943026 – Tourist Behaviour and Cross Cultural Communication

คอร์สที่สนใจ แชร์
แชร์คอร์ส
ลิงก์หน้า
แชร์บนโซเชียล

เกี่ยวกับคอร์ส

  Basic concepts of tourist behavior, the purchase decision-making process, factors influencing the purchase decision- making, internal and external factors, market segmentation and typologies of tourists by demography, geography, economic, social, cultural, psychology, behavior, analysis of characteristic and behavior in each segment or type of tourist, marketing and trend in tourist behavior. Definition and principles of cross-cultural communication, concepts of communication and culture, changes of cultures effecting personal and social perception, attitude, and value from different cultural backgrounds, and reforming of cultural and communication processes for good relationship and understanding of cross-cultural people and societies

คุณจะได้เรียนรู้อะไร?

  • Students understand basic concepts of tourist behavior and cross-cultural communication.
  • Students can communicate with foreigners in different situations and cultural diversity.
  • Students are able to work as a team, be the leader and deal with problems effectively.

เนื้อหาของคอร์ส

หัวข้อที่ 2 – ความรู้เบื้องต้นเกี่ยวกับการสื่อสาร (เปิด)

  • Topic 2 – Pre-test ความรู้เบื้องต้นเกี่ยวกับการสื่อสาร
  • Topic 2 – ความรู้เบื้องต้นเกี่ยวกับการสื่อสาร
    06:43
  • Topic 2 – ความหมายของการสื่อสารและกระบวนการสื่อสาร
    12:59
  • Topic 2 – องค์ประกอบพื้นฐานของการสื่อสาร
    14:56
  • Topic 2 – การส่งสารที่ดีคืออะไร
    02:58
  • Topic 2 – ตัวอย่างเกี่ยวกับช่องว่างในการสื่อสาร
    08:48
  • Topic 2 – คุณลักษณะของการสื่อสาร
    09:25
  • Topic 2 – การสื่อสารข้ามวัฒนธรรม
    17:14
  • Topic 2 – บทสรุป
    09:20
  • Topic 2 – Post-test ความรู้เบื้องต้นเกี่ยวกับการสื่อสาร

หัวข้อที่ 3 – การรับรู้กับการสื่อสารข้ามวัฒนธรรม (เปิด)

หัวข้อที่ 4 – ทัศนคติกับการสื่อสารข้ามวัฒนธรรม (เปิด)

หัวข้อที่ 5 – วัจนะและอวัจนะภาษาในการสื่อสารข้ามวัฒนธรรม (เปิด)

หัวข้อที่ 6 – มิติทางวัฒนธรรมกับการสื่อสารข้ามวัฒนธรรม (เปิด)

หัวข้อที่ 7 – ความรู้เบื้องต้นเกี่ยวพฤติกรรมนักท่องเที่ยว (เปิด)

หัวข้อที่ 8 – แรงจูงใจและประเภทของนักท่องเที่ยว (เปิด)

หัวข้อที่ 9 – ประสบการณ์ของนักท่องเที่ยว (เปิด)

หัวข้อที่ 10 – แนวโน้มการท่องเที่ยวในอนาคต ( ปิด )

Assignment

Hold

การจัดอันดับและรีวิวของผู้เรียน

ยังไม่มีรีวิว
ยังไม่มีรีวิว